torsdag den 17. oktober 2013

Here goes nothing...!!!

Jeg har ellers ret dårlig erfaring med at sy tøj til mig selv, jeg er super selvkritisk, mønstret passer mig stort set aldrig, og jeg er ikke ret godt til det der med at rette mønster,
og det ender alt alt for tit med en rigtig øv følelse i maven...
 Men nu har jeg altså besluttet mig for at, det skal være slut....
jeg VIL ha syet et par (perfekte) bukser til mig selv.


Så jeg har fundet en fin rest stof frem fra gemmerne, og vil lave en syprøve på de fine Chino berberbuks fra onion,i den str, der står jeg skal ha, og så må jeg jo se om det vil fungere.

og rigtig mange tak for hjælpen til jer alle sammen, buksemønstre og gå på mod er nu i hus :)

 Så here goes nothing.....!!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pøj pøj Med det har du set det nemme mønster 4028 det nyeste
vh Bente Jensen

Bournonville sagde ...

Hej Bente.
jeg har set det, det er et dejligt simpelt mønster, og det bliver nok købt med næste gang, de giver jo go mulighed for at lege med udsende på buksen og så er det med elastik, og det er altid godt :)

Prinsesse Suh sagde ...

God sylyst. Glæder mig til at se og høre om resultatet!

Pia´s Hverdag sagde ...

Onion plejer at være lige til at gå til og med fin pasform, du er velkommen til at kontakte mig hvis du får problemer, jeg er rimelig ferm til syning i alt fra bh til vintefrakke

Syslefeen sagde ...

Rigtig god fornøjelse ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails