fredag den 12. oktober 2012

Tæpper

Jeg har haft en smule overskud til at lægge sidste hånd på nogle tæpper...
og de er nu sat til salg på min amio.


Tæppet med flyvemaskiner er udelukkende syet i nye stoffer, med lækker mørkeblåt fleece på bagsiden og en syet kant i neon orange, måler 65 x 65 cm og kan bruges til både dreng og pige.
jeg har en stor svaghed for stjerne stof og prikket stof, synes bare det er fantastisk :)


 Den brune og grønne, måler 58 x 69 og er kun syet i retro stoffer, det er ikke helt blevet som jeg ville. men kan nu rigtig godt lig det alligevel,er tilfreds og det er jo en god lærings process...

Har også fået anskaffet mig nogle nye mærker, manglede nogen jeg kunne sy på tæpper.


3 kommentarer:

Dorte sagde ...

Hvor er de fine :-)

Tina sagde ...

De er virkelig flotte! Jeg er ved at lave noget i samme stil, bare i andre farver. God weekend.

Bournonville sagde ...

Tina. det vil jeg meget gerne se..
og mange tak, begge to.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails