mandag den 15. oktober 2012

Gult tæppe på vej..

Mit gule tæppe bliver stort. hver firkant måler 15 x 15 cm.. og det startede egentlig med fire små tæpper 66 x 79cm, som nu bliver syet sammen til et stort på 131 x 157cm. 
så kan der vist lige købes fleece der passer i bredden, de sidste firkanter er klippet her til aften, så nu skal der bare leges lidt mere med sammensætningen, af i alt 33 gule Retro stof print, enkelte nye, og dermed er der taget godt hul på min gule samling af retro stoffer.


Er du til en hemmelig give away. så smut forbi min veninde Thrysøes Tryllerier...
hun har lige lavet en spændene give away.....

3 kommentarer:

Albertemor sagde ...

Uhh det ser godt ud... Lige mine farver. Det bliver uden tvivl dejligt når du kan putte dig under det:-)

Bournonville sagde ...

Albertemor. det kommer til salg så snart det er færdigt, jeg har allerede gang i at klippe et mere i lidt større firkanter som jeg selv skal ha :) jeg er nemlig også helt syg med de gule skønheder.

Albertemor sagde ...

Uhh det skal jeg vist lige holde øje med :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails