tirsdag den 28. august 2012

To lappetæpper næsten færdig :)

 Der er stadig masser af gule lapper der skal sys sammen, men indtil videre er det blevet til 2 tæppe forsider, der bare mangler foer/bagbeklædning, og jeg er vild med begge to, der ligger to mere klar til at blive syet sammen.
fælles for disse to tæpper er at der er kun en af hver mønster, i alt 30 fine firkanter, per tæppe, et fin lille tæppe til barnevognen eller til et legetæppe.
Jeg glæder mig i hvert fald til at får fat i pladevat og fleece, så jeg kan få gjort tæpperne færdig.
De blå farver er allerede hevet frem og ligger klar til at blive skåret, da størstedelen af resterne jeg allerede har skåret er blå. så der bliver også til et par blå tæpper.

4 kommentarer:

Ellen Kathrine sagde ...

Hvor er de gule flotte, lækkert til en baby og godt med lidt solskin nu i den kommende sæson.

Maj sagde ...

Hej sara.
Tak for din søde kommentar inde på min blog.
Kan det passe, at jeg ikke kan melde mig som fast læser her hos dig?
Jeg vil også gerne følge din fine blog :).
Kh maj

Dyreglad-pige sagde ...

Hvor er de bare fine(:

Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:
Og i venstre side af min blog finder du også min anden give away(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

Bournonville sagde ...

ja jeg kan ikke få min faste læsere boks frem, har prøvet alt :( jeg kunne finde frem til.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails