søndag den 12. august 2012

Søndag...

 Dagen i dag har stået på projekter der lige skulle færdig gøres. og andre startes :)
Jeg fik syet endnu en nederdel efter DIY fra Marapytta. fantastisk nem og nem at ændre størrelsen på.

 Aplikation på fleece, mon der findes en nemmere metode end den jeg bruger, for det virker ikke altid lige godt. jeg bruger noget der hedder Sulky Sticky, som bruge til T-Shirts broderi, det er et helvede af få af når først det er klistret på, men stoffet bliver stabilt.
Der er også blevet klippet til mange flere bukser, efter en mindre oprydning i de forskellige stoffer, jeg har virkelig meget liggende af stof der minder om Jogging Stof og rib, men er det ikke helt alligevel, jeg er virkelig dårlig til det med at kende forskel på nogle stoftyper, og hvad de egner sig bedst til.
jeg er typen der føler mig frem, og mærker om stoffet måske kan bruges til forskellige projekter, (de fleste af mine stof rester er købt i genbrug) og det gør det svært at vide hvilke type stof det er.

ville ønske der fandtes en stof type kort, lige som der gør til garn :)
ellers må jeg lave mit eget.

1 kommentar:

Ellen Kathrine sagde ...

Du er altså god til det med at sy:-) i håndarbejde lærte jeg at stryge noget stift fliseline på det jeg ville applikere på. Så var det nemt at zigzagge fast... af marapytta lærte jeg at bruge en spraylim til patchwork samling af lagene. Det er nemt og kan flyttes som en gul memoseddel igen og igen....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails