onsdag den 26. januar 2011

En Award til mig :) og måske sendt videre til dig!!!


Jeg har fået award, ikke bare en men 3 styks,  tak til Ditte, Trine og Maja

Med 3 fine awards medfølger også at man skal:
1. Takke personen7erne, som man har fået den af ;)
2. Skrive 8 ting om sig selv
3. Give den videre til 8 nye bloggere
4. Kontakte dem, og sige at de har fået denne award

Så her er 8 ting om mig:

1: Jeg er et rode hoved.

2: jeg husker enormt dårligt, det kan være de mindste ting. så der er absolut ingen skam i at huske mig på ting hvis jeg har glemt det, det er simpelthent ikke med vilje. 
SÅ SIG ENDELIG TIL HVIS JEG EN DAG GLEMMER DIG!!!

3:Jeg starter tit nye projekter, men tænker ikke over at de også skal være færdig ;) men det gør nu ikke mig noget, der er altid et projekt der lige skal laves.

4: Jeg hader at køre med Tog.

5: min livret er lige pt Pizza med Tomat Ost,Tun,Rejer og Ananas ;P det skal smages, især den hjemmebagte version.

6: Jeg er rigtig dårlig til at sove, føler det er spild af min tid.

7: Jeg er dårlig til at skrive om mig selv.

8: Jeg har en svaghed for søde sager.

Hele 8 bloggere skal jo ha den fine award af mig. egentlig synes jeg i alle sammen burde få en, for i er alle sammen med til at gøre blogland sjov,intersant og hyggelig for mig. 

men her er et lille udpluk:









alle hver især bidrager i til hyggelig læsning,. kreative input i min hverdag.
mange tak for det. håber i vil modtage jeres award fra mig.

4 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

Tusind tak for award'en :-) Jeg har godt nok allerede modtaget en award, men jeg føjer bare dig til modtagerne:-)
Sjovt at læse lidt om dig :-)

Sofie Legarth sagde ...

Hej Sara - 1000 tak for den fine Award. Er meget beæret :-)

Marianne sagde ...

hej søde sara

tusind tak for awarden- jeg er meget beæret.. men jeg har valgt at lave min blog awardfri... efter at ha´ modtaget award's i sidste uge håber det er ok :( ....

Bournonville sagde ...

Det er helt i orden i ikke laver endnu et indlæg om awards.
men man kan jo ikke få for mange ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails