søndag den 17. oktober 2010

Så langt så godt.


Efterhånden som tingene finder deres egen plads herhjemme, begynder det at ligne noget. der er ikke styr på alt endnu, men det kommer hen af vejen, mapper med udklip er på plads, glas med lækkerier står højt, jeg bliver så glad af at se på de glas, fyldt med fine palietter, perler, lynlåse, bånd i alle farver.


Små ufærdige projekter dukker også op hist og her, efterhånden som jeg får samlet alle de samme sted, seneste er mit Robot broderi, som skal bruges til lidt af hvert. og nogle trekanter der er klippet til en pude, hvad skal det dog ikke ende med ;) 

er det mig eller er kreafolket altid kreative rodehoveder? jeg er i hvert fald et rodehoved, 
men med styr på rodet.

I aften står den på Hygge hos kærestens farmor, med stegte ål MUMS og godt selvskab.
ha en dejlig søndag.

5 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor ser det bare lækkert ud :) Må være dejligt med masser af plads. Det er også altid så tilfredsstillende at få orden i det hele (også selv om man roder det til bagefter ;) )

God søndag
Anne

Julia Hausfrau sagde ...

Åh, der er ikke noget bedre end at have ryddet op, og fået styr på sit kreahjørne. Meeen, det roder meget hurtigt igen her hjemme....

Håber I har en dejlig søndag :)

Linsens sagde ...

Lækkert:-)
Hvor ser det fint ud! Jeg må vist også snart til at få udtænkt hvad jeg gør med mine hobbyting. Lillemanden skal jo ha et værelse, så mine hobbyting må finde et andet sted. Dejligt med inspiration til dette;-)

Liinepigen sagde ...

Hvor er det bare blevet godt. Uh hvor ville jeg ønske jeg havde sådan et fint sted her hjemme, hvor der var rigtig plads til at brede sig med sine kreativiteter ;)

Loppe-shoppe sagde ...

Tak i lige måde - det der er tilbage af søndagen, i hvert fald.
Loppe.
NB. Jeg er også ved at få udnyttet gamle glas til små uundværlige dimser.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails