torsdag den 19. august 2010

Dagens ord må være NEON.

Mandag starter skolen igen, på en måde glæder jeg mig, og på en måde er det lidt øv, for der har været masser af tid til kreativitet, oven i købet så meget at jeg ikke har brugt alt den tid jeg måske burde :) det er noget underligt noget.

men lidt nye ugler er da blevet født, og nogle hunde er også på vej, og alt sammen kommer til salg på min Amio.
Jeg fik sådan lyst til at finde mine bondegårds dyr og vilde dyr frem fra gemmerne, og de blev sat på snor med neon blomster, synes de er vildt skønne og anderledes på en sjov måde,
der var boret hul så de var lige til at gå til.

Hækleriet går også fremad, masser af farver og især de neon, tror jeg er blevet ramt af en neon feber ;) jeg er i hvert fald blevet meget glad for de fine farver.

er ikke helt kommet frem til hvor stort tæppet skal være eller hvordan det skal ende med at se ud, kun at der skal være RIGTIG mange farver :)

7 kommentarer:

Helle sagde ...

Det er superflot med det Popkorn der sara

Anonym sagde ...

Sikke fine ting :-) Kigger tit din blog. Hvor har du den hækle opskrift fra. De er super flotte.
Mvh Dorthe

dan_dorthe@hotmail.com

Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Sikke du har haft travlt, din hækling ser super fedt ud.
Her til aften har jeg leget med på legen om 10 ting om mig selv. tak fordi du tænkte på mig da legen skulle gå videre
Stine:)

Differentia sagde ...

Hold da fast nogle fine ting, Sara1

Jeg har iøvrigt sendt dig en mail angående det gule tapet, har du modtaget den :-)?

Kh. Mette

Malene sagde ...

De er super flotte dine hæklede firkanter. Kan du måske lokkes til at afsløre "opskriften"?

Unknown sagde ...

Helt enig! Neon ruler vilt! Bare se på disse fantastiske smykkene som er laget av designeren BertaSofie! :-) Og dine neonsaker var virkelig flotte, både ugler og hæklerier:-) Ha en alle tiders dag! (PS! Gøy å følge med på det du gjør!)

Bournonville sagde ...

tak alle sammen,

Ruth: de er skønne de neon smykker :) tak for link.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails