lørdag den 20. marts 2010

nyt i bytte bloggen og en fed give away i julies Kreahule

Så er der kommet lidt nyt stof i bytte/ bloggen. kig forbi her. og skriv endelig en mail eller lag din mail hvis der er noget du ønsker at bytte?
Måske virker den måske ikke, jeg fik da snydt min symaskine til at sy en lille smule, men så gad den heller ikke mere, der kom en fin nøglesnor ud af projekt red symaskinen.
jeg må nok i gang med at spare op til en ny, så må det bare være sådan. er der nogen der har en maskine de vil anbefale? som heller ikke er vildt dyr?

Give away
Og så er der jo lige denne skønne give away hos Julie
er den ikke bare skøn, jeg ville virkelig gerne eje den.
skynd dig ind forbi julie og deltag,Link

3 kommentarer:

ulla sagde ...

Du bor i Kbh ikk?
Ta´ind på amagerbrogade 96 i byens sycenter. God service, mange maskiner at vælge imellem, også brugte. De har 5 års garanti på nye maskiner og hvis du fortæller hvor meget du syr, hvad den skal kunne osv, så har de helt sikkert en der matcher dit behov:-)
De kan også kigge på din gamle og sige, om det kan betale sig at lave den.

Therese sagde ...

Øv! med maskinen :(
Jeg har en Toyota FSG 325, som jeg gav ca. 1600 kr for hos BL-trading.dk
Den er perfekt til mig, den kan de ting jeg bruger og er let at betjene...
Men tjek hendes hjemmeside ud, der er tit gode tilbud.

Bournonville sagde ...

mange tak skal i ha.

ulla, nej bor ikke i kbh. men burde ikke være noget problem :)

Therese, jeg fandt en toyota symaskine i går på et lions marked.
var ved at købe den, og nu tænker jeg øv jeg ikke gjorde det. den virkede fint og var i rigtig flot stand.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails