tirsdag den 30. marts 2010

Jeg måtte bare vise jer denne side.

Jeg Måtte bare vise jer denne skønne side Virkverket, jeg er blevet helt forelsket i alle de skønne ide´r og projekter Annika viser frem, og nogle af de søde hæklede dyr, robotter og biler har hun tilmed delt opskrifterne på,
så hvis man endnu ikke har lært at hækle er der gode muligheder for inspiration her.

Jeg tror i hvert fald at mine hæklenåle skal frem igen snart, for den hæklede Robot er da bare skøn. ville eje en hel kasse fuld hvis jeg kunne :)God påske til jer alle :)

6 kommentarer:

Kragen sagde ...

Og Oreos! jeg må altså have lært at hækle...om to år når jeg har tid:-)

Bournonville sagde ...

Jeg har lært det fordi jeg ville hækle de der japanske dyr :) så det måtte læres. mangler bare at lære at strikke, det synes jeg er hulens svært.

Annika sagde ...

Oj, tack! Vad fint! Och jättesnygga saker du gör!!

Mette sagde ...

Tak for linket - har længe moslet med sådan nogle biler, det har bare ikke rigtig kørt for mig, men nu er banen klar.

Liinepigen sagde ...

Nej hvor er de søde, jeg tror da at jeg skal have købt lidt garn og igang med at hækle igen.

Inger Lises Verden sagde ...

Tak for tippet! De er rigtig søde!
Kh Inger Lise

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails