torsdag den 4. marts 2010

Gaveleg, chance away og pakker som var det jule aften.

Det er så dejligt at komme hjem til pakker, især på en øv dag.
men i hvert fald var der fuld af pakker til mig i dag.(da jeg kom hjem her til aften.)
2 pakker fra gaveleg og to fra Give aways og en lille chance away :)

Det Fine tapet vandt jeg I den skønne give away som Claudia fra siden Frau Weber
har afholdt. det er bare super skønt og glæder mig til at bruge det til fine projekter.

Den smukke ring og de fine øreringe har jeg vundet i give away,
hos Karina som har den skønne blog Viggehønens Tankeblok


Den fineste lille bunke stof kommer fra Mirjam, som jeg endnu en gang har byttet med. der er kommet nogle virkelig fine stoffer retur, og se en gang, fint stof med bamse og kylling :) er super duber glad for vores byt Mirjam, Mange tak.
Gaveregnen skal jo sendes videre.
Så til det helt store, Gavevandrings-legen
Jep Jeg har deltaget i to Gavelege,

en hos Mette og en hos Malene og faktisk en mere hos The vintage Hausfrau, så når du det ikke denne gang er der mulighed igen senere :)
De to fugle i de skønne farver har jeg modtaget fra Mette, og de hænger nu i stuen og spreder stor glæde :)

Den virkelig skønne taske har jeg modtaget fra Malene, den er bare såå skøn. og den skal bruges/vises frem første gang i morgen :) den er jeg virkelig super glad for.

Så det vil jo sige at jeg skal give 2 gaver videre for hver leg jeg har været med i. Dvs. 4 af jer skønne blog damer vil modtage en fin gave fra mig i løbet af marts!!

De 4 der først melder sig med kommantar, modtager altså en gave fra mig, inden for den nærmeste fremtid. Når gaven er modtaget, skal den vises frem på egen blog, og legen skal sendes videre til 2 andre, på samme måde som her.
(selvfølgelig kan du også vælge at købe gaverne du vil sende videre, hvis du ikke kan/vil lave noget selv)

Glæder mig til at se hvem der først er på pletten :)

6 kommentarer:

Jeg sagde ...

Ej, det lyder da rigtig sjovt - jeg vil gerne være med! :-)
Og sikke nogle fine sager du har været heldig at få! Wow..

Kh (og god nat) fra B

Malene sagde ...

Jeg vil også være med i gavevandringslegen:) Og tillykke med alle de vundne, fundne og byttede sager. De er virkelig fine.
Kh. Malene

Anja - Mosskov design sagde ...

Hej, jeg vil rigtig gerne være med! Jeg synes det er rigtig spændende at modtage nogle små glæder og så igen sende nogle videre.
Det er godt nok nogle fine ting du har fået :-)
Kh Anja

Rikke R sagde ...

Når jeg det mon, det håber jeg:-)
Synes ligesom dig, det er skønt med gaver:-)

rebekka sagde ...

hmm nåede det jo tydeligvis ikke men sikke en fantastik ide må heller være lidt mere vågen ... få som mange andre syntes jeg også det er dejligt med pakker både at modtage og give ...
ha en god dag

Rikke R sagde ...

Rebekka: du er velkommen til at bliver fast læser hos mig, jeg har kun 11, så der er en større change for at være den, der får gave, foruden at det ikke er min eneste gave-vind...:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails