lørdag den 9. januar 2010

Træ og elefant.

Har en gang købt et par meter af noget fint stof med dyr i IKEA designet af Eva Lundgreen, det er fuld af dyr og træer i alle mulige søde fantasi versioner, har aldrig rigtig kunne fine ud af hvad det skulle bruges til, men jeg måtte ege det :) så da jeg fald over det i sidste uge kom jeg på ide´n med at tage dyrene ud og sy noget fint farvet stof bag på og lave dem til nogle søde bamser der kan hænge hvor man vil, og synes de blev rigtig søde, så alle dyrene skal da lige ha en tyr :) denne omgang blev det til et træ og en elefant.

2 kommentarer:

Glaphuset sagde ...

Hej Sara.

Det var skisme en god idé :o) Og hvor er det en skøn måde at bruge "det måtte jeg eje" stoffet. Og de små figurer vil jo gøre lykke i enhver baby uro.
Jeg render også meget tit over stof jeg bare MÅ eje. Så blir det også til et par meter som jeg ikke ved præcis hvad skal bruges til. Men lige pludselig kommer der er idé ud af den blå luft eller blog land. Den her vil jeg i hvert fald huske :o)

Bournonville sagde ...

Godt de kunne give nogle ide´r, jeg synes i hvert fald de er sjove.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails