onsdag den 13. januar 2010

se hvad posten havde med til mig i dag.


Se lige hvad posten havde med til mig i dag,

Jeg har jo lavet en chance away men Julia fra The Vintage Hausfrau, hvor hun ønskede sig den lille dådyr fyr, og jeg ønskede en fin halskæde med navn, men se lige hvilke fine skatte der også var med, et rigtig sejt skilt med navnet Bournonville, og en lille fin fugle broche, det er simpelhent fine ting tusind tak Julia, dem er jeg virkelig glad for :)
utroligt hvad man kan lave, jeg har selv prøvet med det der krympe plast, men det har aldrig fungeret, så er så glad for at jeg nu har en helt unik halskæde, eller har jo to ;) som er helt fantastiske.

Jeg fik færdiggjort en masse kasser i går, som skal bruges til min mors 50 års fødselsdag, så der er kun små arbejde tilbage, kasserne skal samles og der skal navne på, og så skal min mor ha dem så hun kan fylde dem med en hemmelig ting til hver gæst.
glæder mig til at vi skal fejre hende :)

ha en dejlig dag alle i dejlige blog damer.
-Sara

2 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Hej Sara

Dejligt du blev glad for tingene, og at de kom godt frem til dig.

Endnu engang tak for den gode byttehandel :)

Malthe og mor sagde ...

Ihhh sikke skønne sager - Det er altid dejligt med en rar overraskelse :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails