søndag den 10. januar 2010

Og den heldige kartoffel er!!!

Så er det blevet tid til at offentligøre vinderen af min Give away, jeg vil først lige starte med at sige, jeg er virkelig glad for at der er så mange der har ville deltage, og tak for alle de fine kommentarer, det er dejligt at se der er så mange af jer der også har lyst til at følge mig frem over, havde jeg ikke drømt om.
Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg holder en give away, for det er da en fantastisk følelse at gi noget væk på den måde :)

ja ja... nu skal jeg nok sige hvem vinderen er............. ;)



Stort tillykke til Gitte som har siden Frk Mus håber du bliver glad for damerne,
Vil du sende mig en mail med din adresse til
bournonvillehansen.sara@gmail.com
så vil jeg se om jeg ikke kan nå at få send de smukke damer af sted til dig i morgen :)

og til jer der ikke vandt denne gang, håber jeg at i vil deltage en anden gang?

ha en dejlig aften.

2 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Øøøvvv at jeg ikke vandt. Men men, det ville næsten også være for meget af det gode. Tillykke til Frk. Mus, den heldige kartoffel.

Kan næsten ikke sove om natten, så meget glæder jeg mig til at få det lille dådyr hjem. Jeg blev færdig med halskæde + overraskelser til dig idag, og sender det imorgen ;)

Bournonville sagde ...

uhh...det glæder jeg mig til :) nu kan sikkert jeg ikke sove om natten af bare spænding.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails