fredag den 9. oktober 2009

recycled candy/ magazine wrapper purse 2


Fik tid til at samle en mindre version af min flettede taske ;)
og synes den blev rigtig go.. denne gang kom der lynlås i.

Der er brugt kaffe poser til denne taske, nogle rigtig flotte lilla karat poser, som nogle rigtig søde venner har samlet til mig :)
synes ikke der skulle være blandet farver i tasken da jeg virkelig godt kan lide den lilla farve på poserne.

Found the time to assemble a smaller version of my braided/recycled wrapper purse;)
and i think it turned out well .. this time the zipper came in.
Used coffee bags with this bag, some really nice purple karate bags, that some really sweet friends have gathered for me:)
I really like the purple color of the bags.

5 kommentarer:

Helle sagde ...

Den er rigtig flot---Og lynlås --Jamen du er jo go Sara

Lisa Kristensen sagde ...

Åååh gud.
Jeg ville give min højre arm for at være lige så kreativ som dig.

Jeg elsker dine ting, og håber ikke det gør noget at jeg låner nogen af dine ideer.

Mvh. Lisa

Anonym sagde ...

Hej!

Vi er i gang med at lave candy wrap taskerne af dameblade - vi har problemer med at få syet en lynlås på, da papiret er lidt tykt, efter der er kommet tape på....nogle gode råd?

Mvh.

Mette

Bournonville sagde ...

Lisa: Du låner bare løs.

Anonym sagde ...

Hej, jeg skal lige love for, at du er kreativ ;) Hvor mange poser, har du brugt på din lilla taske? ;)

Mvh.

Tina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails